Download RETOURFORMULIER
Let op! De volgende artikelen nemen wij niet retour, i.v.m. hygiëne:
– gepaste panty’s
– kousen
– pruiken
– contactlenzen
– baarden en snorren
– badpakjes
– handdoeken
– zwemkleding
Niet goed? Geld terug!
Als u iets koopt in onze webshop, heeft u een bedenktijd van 14 dagen (muv Disney Frozen Jurkjes, hier geldt een termijn van 3 dagen). Binnen deze tijd bepaalt u of het product u bevalt of niet. Let op! Retouren na 14 dagen nemen wij niet meer in behandeling.
Wat mag u niet doen tijdens de bedenktijd?
U mag het artikel of kledingstuk niet in gebruik nemen. Een voorbeeld van in gebruik nemen is het aantrekken naar een feest. Wij zullen hier goed op controleren als de artikelen retour komen. Retouren met gebruikte artikelen zullen wij niet in behandeling nemen.
Wat mag u wel doen?
U mag het artikel of kledingstuk voorzichtig uit de verpakking halen en bekijken of aantrekken. Zo kunt u zien of u het artikel mooi vindt en of het kledingstuk goed past.
Verkeerde maat besteld?
Het kan gebeuren dat u van artikel de verkeerde maat heeft besteld. Om zo snel mogelijk wel de juiste maat binnen te krijgen houden we de omruil procedure simpel. Bestel de wel gewenste maat opnieuw in onze webshop. Wij verzenden de bestelling weer direct naar u toe. Het artikel dat u wilt omruilen, kunt u met dit formulier gefrankeerd terugsturen naar het retouradres. Wij storten het geld terug op uw rekening. De retourzending en de nieuwe bestelling staan dus los van elkaar!
Hoe terug te sturen?
Besluit u om de artikelen terug te sturen, dan moet u het wel weer netjes inpakken. Zorg ervoor dat alle onderdelen van het product meegezonden worden, zoals de originele verpakking, kopkaarten, prijskaartjes, alle accessoires bij kleding, etc. Wij moeten namelijk de retour gekomen artikelen in originele staat weer aan iemand anders kunnen verkopen. Vul het retourformulier in en print het uit. Voeg het ingevulde retourformulier bij de retourzending, zodat we snel de juiste gegevens bij de hand hebben. LET OP: bewaar altijd uw bewijs van de verzendkosten en de track en trace code.
Artikelen die wij retour krijgen en niet voldoen aan bovenstaande eisen blijven eigendom van de klant. Wij zullen de artikelen retour sturen en de door ons gemaakte verzendkosten in rekening brengen.
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor rekening van de koper. Niet, of onvoldoende gefrankeerde retourzendingen nemen wij niet in behandeling of de hoge kosten voor een ongefrankeerde verzending worden verrekend met het retour te storten bedrag. Wanneer de retourzending bij ons ontvangen is, storten we het aankoopbedrag van de producten (exclusief verzendkosten) binnen 30 dagen terug.
De webwinkel Feestwinkel Elburg heeft geen gratis verzend- en retourbeleid. De verzendkosten en/of retourkosten zijn dus niet ingecalculeerd in de prijzen.