logo feestwinkel elburg
info@feestwinkelelburg.nl
Afhalen mogelijk in Oldebroek (onder Zwolle)
Facebook
  • Prinsessenjurkjes
  • Sinterklaas
    • Sinterklaas accessoires
    • Zwarte Piet accessoires
  • Mijn account
  • Informatie
    • Veelgestelde vragen
    • Levertijd
    • Garantie verkleedkleding
    • Retourneren
    • Algemene voorwaarden
    • Contact
  • Contact
Product was added to your cart

Veelgestelde vragen

Home Veelgestelde vragen

Is er een minimumbedrag wat er besteld dient te worden?
Wij vragen in de online webshop een minimale besteding van € 14,95 exclusief verzendkosten. Onder dit bedrag kunt u niet bestellen in de webshop. U kunt wel kleinere bestellingen plaatsen indien u de bestelling bij ons komt afhalen in Oldebroek.

Waarom vragen wij een minimale besteding?
Door een minimale besteding te vragen kunnen wij de kosten voor onze artikelen laag houden. Veel webshops vragen hogere prijzen voor hun artikelen. Dit doen wij niet. Wij denken dat u als klant beter de bestelling kan aanvullen met leuke andere feestartikelen tot € 14,95. Heeft u ook nog waar voor uw geld. Ook is het op dit moment niet mogelijk om dit te regelen in onze webshop.

Hoe kan ik betalen?
In de webwinkel kunt veilig betalen met uw eigen bank overboeking, wij zijn bezig met de ontwikkeling van iDEAL, maar dat is op dit moment nog niet beschikbaar. U kunt ook contant betalen zodra u uw bestelling bij ons ophaalt.
Let op! Andere betalingsmogelijkheden zijn niet mogelijk bij Feestwinkel Elburg. Wij leveren niet op rekening!

Wanneer en hoe wordt mijn bestelling geleverd?
Wij hebben een levertijd van gemiddeld 2 werkdagen. Bestellingen worden verstuurd zodra alle artikelen op voorraad zijn en de betaling is voltooid. In de meeste gevallen levert PostNL/DHL de bestelling de volgende dag bij u thuis.

Let op! Wij kunnen geen garantie bieden voor leveringen van PostNL/DHL, noch aansprakelijk gesteld worden voor de schade die, rechtstreeks of onrechtstreeks, het gevolg zijn van te laat op niet geleverde bestellingen. Wij hebben helaas geen invloed op de leveringen van PostNL/DHL. Wel zullen wij u zo goed mogelijk helpen als er problemen zijn m.b.t. de levering. Onze ervaring is dat PostNl/DHL een betrouwbare partner is, maar ons advies is om op tijd te bestellen om problemen te voorkomen!

Levertijd van producten
Er zijn een aantal producten die niet op voorraad zijn maar besteld worden bij onze leverancier zodra u uw bestelling plaatst. Levering van deze producten duurt gemiddeld dus langer. Indien de levertijd langer is dan 14 werkdagen zullen we dat bij het desbetreffende product op onze website vermelden.

Wat zijn de verzendkosten?
Voor € 5,95 (inclusief verpakkings-, handelings- en portokosten) wordt de bestelling bij u thuis bezorgd.
Let op! Feestwinkel Elburg.nl heeft geen gratis verzend- en retourbeleid. De verzendkosten en/of retourkosten zijn dus niet ingecalculeerd in de prijzen.

Kan ik mijn bestelling retourneren?
Bekijk de retour voorwaarden.
Let op! Retouren worden alleen in behandeling genomen zodra schriftelijk is overeengekomen dat u de artikelen mag retourneren. Indien een retour aankomt zonder overleg vooraf wordt deze niet in behandeling genomen.

Kan ik artikelen omruilen?
U kunt de producten omruilen in 't Harde. Online omruilen is niet mogelijk. Wel kunt u de artikelen gefrankeerd terugsturen naar het retouradres. (Zie de retour voorwaarden) Na ontvangst goederen storten wij het geld van deze bestelling uiterlijk binnen 30 dagen terug op uw rekening. Voor de wel gewenste artikelen en juiste maten kunt u opnieuw een bestelling maken. De retourzending en de nieuwe bestelling staan dus los van elkaar. U kunt de artikelen ook bij ons komen ruilen in 't Harde.

Ik heb een verkeerd artikel ontvangen of een andere klacht, wat nu?
Meldt binnen 3 werkdagen na ontvangst wanneer een artikel is beschadigd of een gebrek vertoont. Wij zullen het artikel kostenloos omruilen voor een nieuwe of het juiste exemplaar leveren. Als wij deze mogelijkheid niet hebben zullen wij u het bedrag vergoeden. Na deze 3 dagen gaan we er van uit dat de bestelling volledig is geleverd en kunt u niet meer reclameren. U kunt de klacht melden via het contactformulier: Contactformulier.

Is altijd alles op voorraad?
Veel van onze producten zijn op voorraad. Dit zal ook bij het product vermeld staan. Er zijn echter een aantal producten die niet op voorraad zijn maar besteld worden bij onze leverancier zodra u uw bestelling plaatst. Levering van deze producten duurt langer. Indien de levertijd langer is dan 14 werkdagen zullen we dat bij het desbetreffende product op onze website vermelden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen of komen passen?
U kunt uw bestelling ook bij ons ophalen in 't Harde (Gelderland). Wij maken met u een afspraak over de datum en tijd. Stuur ons een berichtje via het contactformulier: Contactformulier.

Wie draagt het risico van de verzending?
Hoewel het zelden voor komt dat een pakket niet aan komt, kan het voorkomen dat er iets mis gaat. Dat risico wordt in de meeste gevallen door ons gedragen. Er zijn echter enkele uitzonderingen: 
1. Alle pakketten worden geleverd aan het door u opgegeven adres. Controleer vooral uw postcode en huisnummer, voordat u uw order plaatst. Indien er een verkeerde postcode en/of huisnummer is opgegeven, zijn wij niet aansprakelijk als het pakket verkeerd afgeleverd wordt. Extra gemaakte kosten kunnen wij niet voor onze rekening nemen en berekenen we door aan de klant.
2. Wij zijn niet verantwoordelijk voor vermissing als het pakket is uitgereikt op een adres waar meerdere personen het pakket kunnen aannemen, bijvoorbeeld bij bedrijven, instellingen, studentenhuizen, kamer verhuurbedrijven e.d.

Informatie

  • Veelgestelde vragen
  • Levertijd
  • Garantie verkleedkleding
  • Retourneren
  • Algemene voorwaarden
  • Contact
PrinsessenjurkjesSinterklaasMijn accountInformatieContact
© 2018 Feestwinkel Elburg.nl